Go-carter Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 (endret) Hei, Har henta meg en bil som har stått stille i ti år, så er en og annen barnesykdom på den før den går helt bra. Nå er det ladinga som er det største "problemet", i forhold til langkjøring. Sjekka med multimeter på batteriet, at det ligger på 12,55 med vifte + tåkelys + nærlys, og daler saaaakte men sikkert nedover. Føyk opp til 12,75 hvis jeg skrudde av vifta. Vet med erfaring at en bil som skal drive et injectionsystem til en saftig v8 definitivt ikke klarer å holde 12,5 hvis dynamoen er død. Så noe må være halv-galt et sted. Batteriet var forøvrig slappt, startet den med startkabler fra et annet batteri. Dårlige jordingspunkter er en gjenganger på disse bilene, så kanskje et sted å begynne? Noen andre tips? Har ikke sjekka viftereim enda, men ingenting som piper eller bråker i motorrom. EDIT: verdiene er på "tomgang" 1200 RPM. Skjedde overhodet ingenting ved rusing, men har ikke prøvd å holde den konstant på høyt turtall. Endret April 14, 2010 av Go-carter Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.