rfPolo Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Broderen's bil er til salgs Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Originally posted by even_e84 Broderen's bil er til salgs ÅÅÅ:D Sånn vil jeg ha!!! Fet bil:op Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 En kammerat skal kanskje se på den på lørdag..... enormt flott bil! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by Baldrick En kammerat skal kanskje se på den på lørdag..... enormt flott bil! er det han som har lagt inn bud på an? helt grei bil ja:) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 kan få bud på en pose med tomflasker ;) pen bil.. lykke til med salget. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 bump Bilen er nesten solgt så det gjelder å være kjapp;) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Ja takk! Tar den gjerne jeg! Regner med at han tar min i innbytte. Han kan gjerne få betale litt i mellom... :rolleyes: ' /end of bullshit Nydelig bil som jeg veldig gjerne kunne tenkt meg! :) Hva har han planer om å kjøpe seg nå da? Hva er vel bedre enn dette? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 jekla alright bil ja:D skal ha seg A6 2.5Tdi, så sånn e det. Bilen er fantastisk fin i virkligheten. Må sees:) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by even_e84 jekla alright bil ja:D skal ha seg A6 2.5Tdi, så sånn e det. Bilen er fantastisk fin i virkligheten. Må sees:) ikke frist meg.. har ikke råd til ny bil nå.. hehe.. Lykke til med salget hvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by NoLimit ikke frist meg.. har ikke råd til ny bil nå.. hehe.. Lykke til med salget hvertfall :) hehe, begynner å bli litt morsomt for meg dette:) gjett kem som sikla hardt på type 89en din:) holdt på å kjøpe en sånn audi, og det hadde litt med din gamle å gjøre. har faktisk bilder av den på pc'en min ennå:) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by even_e84 hehe, begynner å bli litt morsomt for meg dette:) gjett kem som sikla hardt på type 89en din:) holdt på å kjøpe en sånn audi, og det hadde litt med din gamle å gjøre. har faktisk bilder av den på pc'en min ennå:) hehe.. kult det :) (ødelegger tråden din med "piss" nå men..) Ble faktisk fornøyd med audi 80`n ja. du kan jo kjøpe a4`n min så kan jeg kjøpe brodern din sin? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by NoLimit hehe.. kult det :) (ødelegger tråden din med "piss" nå men..) Ble faktisk fornøyd med audi 80`n ja. du kan jo kjøpe a4`n min så kan jeg kjøpe brodern din sin? :D er jo litt med på å ødelegge den selv:D hadde bildene, "sist endret" 26. april 2002:) har sikkert bildene i papirform ennå, du aner ikke hvor mye jeg digget bilen;) A4en er fin den og, men polo er jo tross alt best:op Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by even_e84 er jo litt med på å ødelegge den selv:D hadde bildene, "sist endret" 26. april 2002:) har sikkert bildene i papirform ennå, du aner ikke hvor mye jeg digget bilen;) A4en er fin den og, men polo er jo tross alt best:op Sist endret 26.april 2002...? hmm.. var den "ferdig" da eller? husker ikke jeg.. Ser bilen ganske ofte nå faktisk.. en på hamar som har kjøpt den.. mye finere nå enn da jeg hadde den selv. hehe.. Blir vel gjerne slik. Polo er nok best ja.. ;) :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by NoLimit Sist endret 26.april 2002...? hmm.. var den "ferdig" da eller? husker ikke jeg.. Ser bilen ganske ofte nå faktisk.. en på hamar som har kjøpt den.. mye finere nå enn da jeg hadde den selv. hehe.. Blir vel gjerne slik. Polo er nok best ja.. ;) :cool: har 11 bilder av den, den var sikker ferdig da. men noen av bildene var den ikke helt ferdig på:) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by even_e84 har 11 bilder av den, den var sikker ferdig da. men noen av bildene var den ikke helt ferdig på:) hehe.. oki :) Kult å få slik tilbakemelding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg