Ibiza20vt Skrevet April 13, 2010 Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 Har en mini cooper s 04 med 17% pulley som slutter å dra i det jeg kommer opp i høye hastigheter. Den drar hele veien til jeg nesten har tømt 5.gir, girer jeg da over til 6. dauer den helt. Den var ikke sånn før jeg satte på det nye kompressorhjulet. Noen som vet hva dette kan skyldes? Siter Floor it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet April 13, 2010 Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 Nå skal jo det vær sagt at jeg har ikke prøvd å tømme 5. giret enda for da har jeg en teoretisk fart på 210 km/t og så fort har jeg ikke kjørt enda... Men med 17% reimhjul så skal den ikke dabbe av i vært fall, det gjør ikke min, tvært i mot. Har du byttet reimen til en kortere type? Det må man når man drever om kompressoren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ibiza20vt Skrevet April 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 (endret) Har byttet reima til kortere type, samt kaldere plugger. Trodde kanskje det var pluggene, men det var det ikke. Endret April 24, 2010 av Ibiza20vt Siter Floor it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg