tryfoss Skrevet April 13, 2010 Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 Har begynt å komme små rustbobler på disse på min '04 mod 530d. :-( Nye er på plass, men stusser litt på hvordan disse pelles av (det er de bakerste som står mellom ruta og det bakerste glasset). Er det bare å bøye de ut, eller må det skrus av fra innsiden (er noen hull på de nye)? Siter BMW 530dA 04 mod (x) BMW 528iAT 98 mod (x) BMW 520i 89 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tryfoss Skrevet April 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 har desverre ingen bilder nå, men de boblene kommer fra innsiden mot gummien. Har allerede byttet foran på andre siden på reklamasjon, men så ikke disse før det var for sent (de første var der da jeg kjøpte bilen for 2 år siden). Såvidt jeg vet er det en svakhet på de bilene. Siter BMW 530dA 04 mod (x) BMW 528iAT 98 mod (x) BMW 520i 89 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg