Gjedtjernet Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Hei Selger en audi 80 Quattro som vrak/ delebil motor går, er ikke mye av karrosseriet som kan brukes, noe på h.side. men alt av drivverk skal være i i noenlunde orden! sitter weitec senkefjører på! og 4 alu felger dårlig kvalitet! har også en evo 1 front og bakfanger som selges kom med bud! send en mail med bud, så skal jeg vurdere det! fangera er sånn ok ikke helt bra men funker! er åpen for bud kontakt meg på: 91769177 eller mail : gjedtjernet-kim@live.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjedtjernet Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2010 sendt deg en mld.. interessert i chassiset. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg