Gå til innhold

Råå celica 2,0 gt 160hk+ selges

Ranger emnet


carlos styve

Anbefalte innlegg

Toyota Celica 86Mod 2,0 gt: Twincam 16v med 160hk +

2+2 seter ... med eljusterbare seter / sidestøtte

Tonet ruter, El. speil/sete/takluke/vindu/radio-anntenne og sentr.lås

oppvarmet speil, rullegardin bak, tiltratt, Rado/CD (Alpina), Custom 2,5" effannlegg heile veien fra grenr.3"ende

Råå lyd :fire:

KingDragon konfilter, Motor overhalt 2001, Girkasse skiftet ca 150k km , ny lakk 2002, 16" TSW EVO R sommer/ 9 stk 14" org. vinter. Senket og stivet. org.skistativ.

 

I god stand og godt vedlikeholdt. går bra

 

Kan ta bytte i annet bil båt .... kom med forslag da vell :)

 

Bilder HER

 

Prisantydning 45K

 

Kan diskuteres :rolleyes: :D :cool:

Celica selges..

styven@frisurf.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Macgyver

hvordane er forsikring på en slik sak da ?

 

Betalte rundt 5000,- på meg, med 40% bonus og 16000km og delkasko...

 

Hadde 2 sånne biler før, herlig bil dette, men det jeg lurer på er hva som er overhalt på motoren? ALT? diverse olje tettninger og skrapefjører på stempelene begynner å bli slitt på denne km stand? og girkassa? synk ringene etter denne km? spes på 2.gir og rust på fjør tårna bak? hvilke fjører og dempere som står på?

 

Har lyst på sånn igjen, men da helst med turbo, men men..

 

mvh

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På motoren er stempelringer, oljeringer, ventiltetninger, toppakning, simmeringer kammaksel, strammehjul reg.reim og registerreim skiftet. Og den er kjørt 30000km etter det uten noen problemer, noe som er betryggende.

Girkassa er det ikke noe tull med, den er veldig bra. Forrige eier snakket om at den hadde blitt skiftet. (kanskje derfor..)

Det er ikke rust bak i dempertårnene.

Det er jamex senkefjører og sache dempere som står på. har liggende orginale fjører. og orginalt eksosannlegg..

Celica selges..

styven@frisurf.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by carlos styve

På motoren er stempelringer, oljeringer, ventiltetninger, toppakning, simmeringer kammaksel, strammehjul reg.reim og registerreim skiftet. Og den er kjørt 30000km etter det uten noen problemer, noe som er betryggende.

Girkassa er det ikke noe tull med, den er veldig bra. Forrige eier snakket om at den hadde blitt skiftet. (kanskje derfor..)

Det er ikke rust bak i dempertårnene.

Det er jamex senkefjører og sache dempere som står på. har liggende orginale fjører. og orginalt eksosannlegg..

 

Ut i fra det du sier her ser jeg ingen betenkeligheter med denne bilen og ikke motoren heller, men jeg skal tenke på det, men har ikke lyst til å kvitte meg med golfen helt enda, men vi får se!

 

mvh

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår