eriksenpassat Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 Passat 00 mod.1,9 tdi 110hk diselpumpe... NÅr jeg begynner og kjøre så kommer det turbo lyd ut av motoren....men det er ikke turboen, og ikke radion... Forslag .??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victima Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 turbolyd av motorn, men det er ikke turboen? Er ikke så lett å si hva det er da. Er lyden der hele tia mens motorn går, eller bare når du gasser på? Siter Passat 3B -97 110Hk TDI -/ Første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet April 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Når det er kaldt ute så hører jeg det langt om lenge, når det er noe varmere så hører jeg det når jeg sterter opp og litt uti kjøringa, så blir det borte. Er ikke no symtomer på sliten diselpumpe vel .? hmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotom Skrevet April 13, 2010 Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 Når det er kaldt ute så hører jeg det langt om lenge, når det er noe varmere så hører jeg det når jeg sterter opp og litt uti kjøringa, så blir det borte. Er ikke no symtomer på sliten diselpumpe vel .? hmm Det er normalt at turboen lager en slags lyd som kan minne om en ambulanse langt unna!! hehe!! Vet om mange som forteller om dette, spesielt med kaldt bil og turbodiesel! Så utifra det du har forklart så kan det være turboen din. Jeg hører det forresten på min bensinturbo også, spesielt i kald bil på lavt turtall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet April 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 Nei det kommmer ikke der i fra.... snodig.... Noe spesiell lyd som kommer om en dyse er noe rar?? Det klikke mye hardere i den ene dysa...kanskje det kan komme i fra den...hmm Ingen som vil ha en passa stv da.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg