waqasy Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Hei Er det noen av dere som vet hvor styreenheten til sentral låsen ligger? har en 97 mod sedan. hvis jeg skal sette inn en automatisk åpner istede for nøkkel. Takk for all hjelp på forhånd ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waqasy Skrevet April 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 nå skyter jeg egentlig i blinde men men det er nå bedre en ingen svar. ligger ikke sentral lås styringen i komforenheten? isåfall ligger den under teppet under fører stolen tror jeg. ta å søk litt angående komforenheten så finner du kansje noe :) Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waqasy Skrevet April 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 Kan jo hende det.. Men er det samme oplegg som på en A4, http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/219980-fjernstyrt-sentrallas-audi-a4-b5.html så kan jo dette funke da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg