dimmern Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 har en 530 topp som jeg har tenkt til og sette litt større ventiler i. hva gjør jeg? hvordan skal jeg gå fram? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 har en 530 topp som jeg har tenkt til og sette litt større ventiler i.hva gjør jeg? hvordan skal jeg gå fram? Sett bort jobben om du ikke vet hvordan du skal gå fram eller gjøre det. Er ikke bare å slenge i større ventiler uten å bearbeide toppen ytterligere. Begrensningen i fløde sitter ikke i orginalventilene, men kanalene. Ventilsetene orginalt kan ta 46 - 38mm ventiler, men disse må også bearbeides for å få inn ventilene sammen med en nevnt porting. Uten porting vil jeg påstå at det er rent tull/effekttap å sette i større ventiler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dimmern Skrevet April 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 Sett bort jobben om du ikke vet hvordan du skal gå fram eller gjøre det. Er ikke bare å slenge i større ventiler uten å bearbeide toppen ytterligere. Begrensningen i fløde sitter ikke i orginalventilene, men kanalene. Ventilsetene orginalt kan ta 46 - 38mm ventiler, men disse må også bearbeides for å få inn ventilene sammen med en nevnt porting. Uten porting vil jeg påstå at det er rent tull/effekttap å sette i større ventiler. stemmer. tenkte jeg sku porte innsug og eksos ja, men kan jeg ta sette inn 46 - 38 mm ventiler rett i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 stemmer. tenkte jeg sku porte innsug og eksos ja, men kan jeg ta sette inn 46 - 38 mm ventiler rett i? Ingen vits i å sette i større ventiler uten å bearbeide setene så det blir større hull i de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Ingen vits i å sette i større ventiler uten å bearbeide setene så det blir større hull i de. Det har mere for seg å slipe ventilene perfekt enn å putte i større ventiler uten rett bearbeiding Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg