Gå til innhold

Min Vw jetta 86mod :)

Ranger emnet


Rudian

Anbefalte innlegg

Det blir najs. Fått ordnet rusta bak nå?:)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir najs. Fått ordnet rusta bak nå?:)

 

Nei ikke enda, Må finne ut en måte å fikse det på :)

Får ikke tak på en slik del heller, har spurt litt rundt på huggeri å hørt men di sier bare di har også rustene å gammle slike :/

Har en Golf 2 som jeg holde på å skru en servo ifra som jeg skal sette på så får håpe dette blir bra ;D

Har også fått en bakfanger som jeg skal lakkere når jeg får lakken ;)

Endret av Rudian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :) Prøver å ordne meg facelift bakfanger jeg også :) angående tåkelysene så har jeg også kjøpt meg slike til fangeren :) Hos meg var det med festebraketter som jeg fester i innerbjelken. Så må jeg legge opp kabler selv. Kan legge ut info når jeg får ordnet det :)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :) Prøver å ordne meg facelift bakfanger jeg også :) angående tåkelysene så har jeg også kjøpt meg slike til fangeren :) Hos meg var det med festebraketter som jeg fester i innerbjelken. Så må jeg legge opp kabler selv. Kan legge ut info når jeg får ordnet det :)

 

Høres bra ut :D Send link når du har lakt ut den da :)

Fikk også med festebraketter til mine tåkelys, men er ikke sikker på hvordan kabler jeg skal strekke til de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg kan finne en nye trekk til dørene? :p

Skulle ha hatt noen andre jeg kunne ha puttet inn høytalere i :D

 

Var dårlig me respons hær... :(

Men vist noen vet om jeg kan kjøpe Turteller å slike ting til min jetta før jeg vil heller ha det en den store klokken.

Vil slike passe i jetta?

http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=MH18728&vg=9633&vgpath=Varekategorier/499/954/707/9301/9633

 

Både dørtrekk og turteller er ting du bør finne hos høggern. Evt. norsk bildelesenter. Med mindre du skal ha tøffere dørtrekk i f.eks. skinn. Da er det delebiler fra autodb, finn, eller du bør følge med på "deler selges"delen av forumet på vwaudi-club ;)

 

Dekselet rundt speedometeret vil passe da det er til golf 2. Det er ikke det som er avbildet, men sikkert for å illustrere hva det er.

Volkswagen - das Auto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt hjelp angående Justerbart Senkesett!.

 

Hvordan kan jeg få bilen så høy med justerbart senkesett at jeg kan se demperen?

 

Har 2 fjærer på mitt sett, En stor å tykk en oppe å en liten å tynn nede.

De er delt i 2 og jeg kan ta av den nederste :)

Så vist jeg tar at den nederste å skrur opp skruen til den største vil den da bli høyere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår