Gå til innhold

Min Vw jetta 86mod :)

Ranger emnet


Rudian

Anbefalte innlegg

Min jetta som jeg holder litt på med :)

 

Har bestilt meg GTI Leppe og har 205/40-16" Sommerfelger til den ;) Gleder meg bare til man kan sette de på :D

Har nye baklykter liggende og som skal på etter jeg har fått fikset litt bak ;D

 

d26dd89c110a35adc093cbb84655729b.JPG

Nettopp fått sotte på 90 fangern ;)

 

d89d25aecff038cbcc936ca2c6422404.JPG

 

390a2c28e4387805613657230b9a1b7f.JPG

Har enda den vanelige støtfangeren bak :)

 

873156bd839e3bbc6c492d7c134bdaa5.JPG

Sån ser bilen ut bak akkurat nå :) må komme me en ide med å få fikset der hvor bakløkten skal stå :P :)

 

928ef136d8b6038ecc59ca7e3a9e69ec.JPG

Pusset litt rust der hvor baklyktene skal stå idag, Noen som har en ide hvordan jeg skal få tettet dette bra?

 

ad3beaae1068d50e6872978a1b0dbca8.JPG

Mer rustpuss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må nok sveises det der for at det skal bli bra. Sjekket med veng/klokkerholm? kan hende de har den delen du trenger der.

 

Grattis med jetta, åssen felger skal du ha på?

 

 

Hvordan skal jeg greie å sveise det der da?

Veng/klokkerholm? hva driver de med da? :)

 

Ja har hatt jettan i snart 1år :) men har ikke komment meg til å gjort så mye men den, men nå har jeg begynt litt smått å fikse litt på den :)

 

Har ikke bilder av felgen enda, men det kommer vel imårra vist jeg får tid til å ta noen bilder av de ;) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal jeg greie å sveise det der da?

Veng/klokkerholm? hva driver de med da? :)

 

Ja har hatt jettan i snart 1år :) men har ikke komment meg til å gjort så mye men den, men nå har jeg begynt litt smått å fikse litt på den :)

 

Har ikke bilder av felgen enda, men det kommer vel imårra vist jeg får tid til å ta noen bilder av de ;) :D

 

De driver med karosserideler..hvis ikke de har så drar du på hoggærn og skjærer ut den delen du trenger..du må selvfølgelig skjære vekk litt av det dårlige partiet ved lykta på bilen din og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De driver med karosserideler..hvis ikke de har så drar du på hoggærn og skjærer ut den delen du trenger..du må selvfølgelig skjære vekk litt av det dårlige partiet ved lykta på bilen din og.

 

Okay :)

 

Men bor på ei lita øy så må kjøre et stykke får å få en sån del :)

Så hadde vorre best om jeg hadde funne noe sånt på nette eller så må jeg finne på noe annet smart ;p

Endret av Rudian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. Finfint prosjekt :) Stå på!

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

det er som vwgolf2 skriver er at du må få taki ny plate del rundt lykta og sveise på.

einaste løsning. løs plate del får du ikkje taki, men på ein hugger får du taki viss dei har ein jetta inne.

mange huggere sender deler, så viss du finner den rette huggeren evt, ein som har ein jetta dele bil ståanes vil skjære delen ut og sende til deg.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er som vwgolf2 skriver er at du må få taki ny plate del rundt lykta og sveise på.

einaste løsning. løs plate del får du ikkje taki, men på ein hugger får du taki viss dei har ein jetta inne.

mange huggere sender deler, så viss du finner den rette huggeren evt, ein som har ein jetta dele bil ståanes vil skjære delen ut og sende til deg.

 

Okay :)

Men har hørt litt me forskjellige huggere å si sier bare at de har også bare rustene bakdeler :(

Så vet ikke jeg :(

Bor på ei øy å må ta ferge over til fastlandet så er litt tungvindt får meg å dra på huggerier :)

Er det noen huggerier nær deg? :)

Men vil dette bli tett med bagasjerom og resten vist jeg finner meg en sån del? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår