Gå til innhold

Andreas sin Golf Speed

Ranger emnet


Andycandy92

Anbefalte innlegg

Nå som lappen er i boks var det jo på tide å kjøpe en bruksbil. Så da ble det en VW Golf ´Speed´. Nr.60 av 100 for å være eksakt :) Sitter en 2.0 diesel med DSG i den, kjører en Audi A3 med samme motor og kasse nå å er veldig fornøyd! Bilen er på vei fra tyskland nå, å håper på å få den neste uke ;) Slenger med noen bilder!

rvc1mm0kgrhqyokjgeubcec.jpg

rvc1lgbw0kgrhquokjceum2.jpg

rvc1ow20kgrhqeokjeeueyb.jpg

rvc1qqbm0kgrhqmokiceu95.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Grattis med nice ride!

Du får melde deg inn på http://www.vacn.no når du får den.

Mye treff fremover også så!

 

Joachim

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nei, beklager - var ikke meningen å tråkke på dine små tær. Du har jo tatt opp et stort lån på den istedet. Kjempeidë som 18åring.

 

Har både liv, jobb og bedre bil enn deg så jeg har det fint jeg.

www.bilforumet.no/faq

Reinoud sier:

tits are good

Reinoud sier:

white RS6 too

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke noe bedre å gjøre Postcar? Du er direkte barnslig. Hva vet du om min økonomi og mitt liv? Hva vet du om det ikke lønner seg for meg å ha denne bilen? Tror du virkelig at jeg hadde kjøpt denne for å tape penger? Du er bare latterlig og tydeligvis ganske dum.

 

Å til slutt, hvordan bil kjører du? Du nevnte at du kjørte mye bedre bil enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, beklager - var ikke meningen å tråkke på dine små tær. Du har jo tatt opp et stort lån på den istedet. Kjempeidë som 18åring.

 

Har både liv, jobb og bedre bil enn deg så jeg har det fint jeg.

 

christ så tragisk det går an å bli'a..

snakk om å ha lite å gjøre på, poste replies for å klage - voks opp mann..

 

uansett,

damn nice denna! :-) Du får komme deg på et vacn treff snart tÿcker jag! :-D

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke noe bedre å gjøre Postcar? Du er direkte barnslig. Hva vet du om min økonomi og mitt liv? Hva vet du om det ikke lønner seg for meg å ha denne bilen? Tror du virkelig at jeg hadde kjøpt denne for å tape penger? Du er bare latterlig og tydeligvis ganske dum.

 

Å til slutt, hvordan bil kjører du? Du nevnte at du kjørte mye bedre bil enn meg.

 

Ja, stemmer. Du kommer til å tjene store penger på denne bilen.

 

100drings på at han kjører lillebroren, altså golf 4 :D

 

Men veldig modent å krangle om hvem som har best liv, og hvem som har sterkest pappa

 

Likte bilen veldig godt, tøff farge.. Setene så ikke helt feil ut

 

Long time ago, nå skrur jeg bare på dem.

 

Postcar, ta det på PM du :) Dette blir vel litt for dumt. Moderator kan gjerne slette og redigere innleggene.

 

Takk Ole_Nissan! Felgene er det litt delte meninger om, de er ¨veldig like¨ de orginale så valgte dem. Så syntes jeg selv at de passer bilen helt perfekt i tillegg :)

 

Slett ivei. Jeg har ikke lagt ut noen tråd om min, nettopp på grunn av at man ikke blir tatt noe videre seriøst her siden moderering bare blir på de brukerne mod's liker å fjerne av egen fornøyelse.

 

christ så tragisk det går an å bli'a..

snakk om å ha lite å gjøre på, poste replies for å klage - voks opp mann..

 

uansett,

damn nice denna! :-) Du får komme deg på et vacn treff snart tÿcker jag! :-D

 

Ja, stemmer, har sikkert svidd av nesten 3 min her.

www.bilforumet.no/faq

Reinoud sier:

tits are good

Reinoud sier:

white RS6 too

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tjener på denne bilen Postcar. Hvor mye er min sak. Å man trenger ikke ha en hjemmebygd bil for å komme på treff. Det er ikke mange av disse bilene, så derfor kan jeg lett stille opp på treff. Håper du slutter å kommentere mere nå, du virker bare mer og mere dum.

 

Takk sn0mann, må snart melde meg inn i VACN nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en SYKT rå Golf!! :)

Skal ikke holde tilbake at jeg er jævlig misunnelig, du får kose deg og ta godt vare på den!

 

Mvh en som er like gammel med en Mk5 Golf 1,9 TDI..*host* trendline *host* (sa noen highline?) haha ;)

 

Sniker meg inn ett bilde om jeg får lov:

_4100109.jpg

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår