lliissa Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Hei, jeg trenger hjelp med hvordan få ett fett annlegg som ikke koster skjorta!:) Har planer om å kjøpe en honda civic 1995 modell:) vil ha god lyd i bilen:) lyst at bassen skal være god for å si d sånn:) noen som har peiling på hva jeg kan kjøpe for å få ett fett annlegg?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Hør med Bilradiospesialisten. De hjelper deg med å velge komponenter og str. på kasse. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Er vel greit å vente til du har kjøpt deg bil? (er ikkje sikkert at bilen er i so god stand og det kan jo fort dukke opp andre stilige biler og!) Kanskje det er anlegg i bilen ifra før? Og so er det greit å vite om det er sedan, coupe eller stasjonsvogn Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lliissa Skrevet April 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 Kjøpte meg bil i dag:) fulgte ikke med sub da men 2 forsterkere ifra Rockford fosgate RM2002 vet ikke om de er bra jeg:) og hvilken sub jeg trenger til de og om jeg trenger gode høytalere, har en Honda civic coupe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 Spørs helt hvilken kvalitet på lyden du skal ha da. Men med en helt grei sub og et frontsett har du kommet langt. 10 eller 12 " Rockford fosgate punch ligger på rundt 1000. Samme gjør et greit frontsett. Du trenger jo såklart noe å drive subben med og, om forsterkerene dine takler noe slikt vites ikke fra min side... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 Om du sender mail til en leverandør som Elutstyr eller Transmedia, ordner de sikkert en fin pakke til deg! :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg