Cpt Kex Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 Heisann! Har en 2000´Grand Voyager med VM 2.5 td motor. Det virker som motoren ikke får nok diesel når en gir på. Voldsomt treg å dra i gang, men går helt fint når man kommer i gang. Tenkte litt på dieselfilteret, men det er byttet for fire fem mnd. siden. Noen erfaringer eller forslag? Dyserens?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'n Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 Heisann!Har en 2000´Grand Voyager med VM 2.5 td motor. Det virker som motoren ikke får nok diesel når en gir på. Voldsomt treg å dra i gang, men går helt fint når man kommer i gang. Tenkte litt på dieselfilteret, men det er byttet for fire fem mnd. siden. Noen erfaringer eller forslag? Dyserens?? Bville nå skfta filter uansett, vet det har vore noen filter som har skapt lignene problemer. Uansett om en skal feilsøke så bør en skifte dette først. Siter http://www.cardomain.com/ride/2233875 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cpt Kex Skrevet April 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 Var innom et Chrysler verksted her en dag og fikk lest av feilkode "P1201 needle movement sensor". Gutta mente jeg måtte bytte en elektronisk styrt dyse på sylinder nr. 1. Denne dysa koster ikke mer enn snaue 6500,- ....!!!! (Delenr: 04883403AA) Noen som har vært borti dette før? No sjangs for å få tak i denne dysa fra junaiten? (eller sitter det USA bygd motor i bilene der??) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ian928 Skrevet April 16, 2010 Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 Dieselversjonene selges ikke i USA. Jeg solgte en dyse jeg hadde for noen hundrelapper her på forumet. Det er jo haugevis av disse motorene omkring med rast kjede! Her f.eks: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21574440 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21574489 Ellers kan det jo være greit å sjekke ledningene, de henger litt og vibrerer. Det er den dysa som sitter helt på høyre siden av bilen, du ser jo ledningen. Du kan jo følge denne til den forsvinner inn i ledningsnettet ihvertfall og se omdet er noen skader. Siter Ian 1998 Range Rover 4,6HSE, 1989 Porsche 944 Turbo, 1980 Porsche 928S 1979 Volvo 245, 1965 Triumph Spitfire4 Mk2, 1964 Triumph Spitfire4 Prosjekt 1956 Land Rover 86" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cpt Kex Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 HUrra! I det jeg skulle bestille ny (dog brukt) dyse, fant jeg kabelbrudd! -Så da sku det funke igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaracing Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Brudd i ledningsnett i framkant av motor/girkasse? Siter 2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT, 1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html "Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cpt Kex Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 Var brudd i kabelen som går til dysa på sylinder #1, tett på dysa. Var reparert tidligere. Funker som det skal nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.