Ken84 Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Hei , håper noen kan hjelpe meg med dette har en 97 model vw Golf 1,6i.Når jeg setter den i revers så blir det liksom en klagg klagg lyd på venstre side. Nylig bytett bremser og drivledd høyre side. Ingen tegn til at det er leddet på venstre side. Noen som kan hjelpe ? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Jeg hadde lignende symptom etter å ha byttes støtdempere bak for noen år siden, og kona sto og trippet for at vi skulle reise et sted. Fikk sjekket det når vi kom hjem, og det var en glemt fastnøkkel som hang igjen og buttet mot felgen når jeg rygget :) :) Beklager at jeg har konkret tips til deg, men foreslår å jekke opp bilen og se og lytte litt. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken84 Skrevet April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Jeg hadde lignende symptom etter å ha byttes støtdempere bak for noen år siden, og kona sto og trippet for at vi skulle reise et sted. Fikk sjekket det når vi kom hjem, og det var en glemt fastnøkkel som hang igjen og buttet mot felgen når jeg rygget :) :) Beklager at jeg har konkret tips til deg, men foreslår å jekke opp bilen og se og lytte litt. -- Hehe , nei tor ikke det er det , men det er utrolig rart egentlig for når jeg jekker opp bilen og drar rundt hjulet er det ingen lyd der.Lurer på om det kan være drivleddet men det virker fast og fint så det er nesten rart om det skulle være det å. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 En svakhet på disse girkassene er jo at reversdrevet tåler serdeles lite. Har samma lyden på min Golf, har hatt opp kassa for å bytte reversdrevet, men jeg hadde kjørt for lenge med drev som mangla 3 tenner, så hele inngående aksel var skada. Sjekka pris på aksel, 8000kr....... Så for min del blir det brukt kasse. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Det er sannsynligvis manglende tann på reversdrevet, mitt tips, bare kjør med det, det er bare reversen. Men det skader nok ikke å skifte olje p kassa for å få ut spon. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Jeg hadde det samme på min bil. Var en bråkete og "klakkende" lyd jeg hadde. Etter jeg byttet et av girkassefestene, gikk lyden helt vekk, og reversen ble mye bedre og jevnere. Kanskje du har samme slitasjedel som er klar for å skiftes? :) Siter Subaru Forester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken84 Skrevet April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Takk for raske svar får sjekk ut litt også får jeg evt hør med VW ka de tror det er.Men har ihverfall fått en liten pekepinne :happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg