Adversary Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Go dag, jeg har planer om å bytte ut original eksosen med en sportseksos. Problemet er at jeg ikke vet hvilke produsenter som er noe å satse på.. Er her noen her som kan gi meg anbefalinger? Hadde planer om å bruke rundt 3-4k om det er tilstrekklig. Bilen er en 1990-modell sedan med katalysator. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halze Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Sjekk ut www.custom-auto-craft.com ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adversary Skrevet April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 (endret) Har litt erfaring fra CAC, kjøpte røde baklykter og hvite blinkere der.. Men jeg ser at eksossystemene de leverer ikke har TUV godkjenning, da er det vel ikke helt legalt å kjøre rundt med sånnt anlegg? Eller? Endret April 3, 2010 av Adversary Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terion Skrevet April 7, 2010 Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 Svendsen Eksos lager ikke tuv-godkjente eksos de heller, der de lager det on-the-fly. Løp og kjøp, har et CAC-anlegg selv på min bil. Siter Audi V8 3.6 '89 Audi 200tq 10v '88 Audi 80 '73 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aarryk Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 Tenkte å bestille sportseksos selv... Det kommer igjennom EU-kontroll, for de som vet? Siter aarryk ---- 1990 Audi 100 Avant Turbo quattro Sport (S711) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A100forever Skrevet April 29, 2010 Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 Så man vil ikke få noe problem med Cac eksosanlegg på EU kontroll? Disse som Paul lager virker å være kanonbra forøvrig. Kan anbefales. Ikke er de spesielt dyre heller når man tar i betraktning kvaliteten og arbeidet som er lagt i dem. J... vanskelig generelt å skaffe anlegg til 100 quattro 1990, nærmest umulig. Bortsett fra hos Cac da. Men så var det dette med EU kontroll da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aarryk Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Ingen som har prøvd anlegget igjennom EU-kontrollen? Siter aarryk ---- 1990 Audi 100 Avant Turbo quattro Sport (S711) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 jeg bruker anlegg fra cac,null problemer ang eu kontrollen Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg