Gå til innhold

Tyver herjer i Bergen/Arna. De kjører rundt i Mazda 323 SR59012

Ranger emnet


GSM

Anbefalte innlegg

Hei! Vil med dette advare folk her mot tyvpakk som herjer i Arna området i Bergen. De ble tatt på fersken av en nabo mens de tømte bilen min.. De hadde virkelig tatt seg flid med å stjele og sabotere.. Rattet var stjelt, alt anlegg borte, og interiøret ødelagt.. Knekt midtkonsoll, skjært opp teppet, kappet strømmen osv.. Disse personene hadde også vert inne i andre biler på parkeringsplassen, og muligens andre biler også, da naboen sa at bilen de kjørte var breddfull av tyvegods. Det er ikke snakk om utenlandske bander, men lokale TAPERE.. De stakk fra stedet i en Rød Mazda 323 LX 1994 modell med skiltnr SR 59012 Har sjekket opp, og bilen de kjørte er ikke stjålet, og jeg fant den igjen parkert på registrert eiers adresse, som er Langerekkja 76 i Arna. Det viser seg vanskelig å få tilbake tyvgodset, da bevisbyrden tydelighvis ligger på MEG for å bevise at gjenstandene som idioten nå har montert i sin bil, blandt annet er stjålet fra meg. han hadde bare tilfeldighvis Samme ratt som ble stjelt (Isotta Evoluzione), samme stereo, samme høytalere, og jammen hadde han ikke bygget en helt lik subkasse som meg også, laget på mål for å passe bak setet i en MR2......

Om noen andre her inne savner noe fra sin bil etter den 28.03.10 bør de ta kontakt med politiet angående denne saken, og beskrive det de mangler. Folk bør også være oppmerksom på denne bilen, og tapertrynene som kjører rundt i den.

Endret av GSM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei! Vil med dette advare folk her mot tyvpakk som herjer i Arna området i Bergen. De ble tatt på fersken av en nabo mens de tømte bilen min.. De hadde virkelig tatt seg flid med å stjele og sabotere.. Rattet var stjelt, alt anlegg borte, og interiøret ødelagt.. Knekt midtkonsoll, skjært opp teppet, kappet strømmen osv.. Disse personene hadde også vert inne i andre biler på parkeringsplassen, og muligens andre biler også, da naboen sa at bilen de kjørte var breddfull av tyvegods. Det er ikke snakk om utenlandske bander, men lokale TAPERE.. De stakk fra stedet i en Rød Mazda 323 LX 1994 modell med skiltnr SR 59012 Har sjekket opp, og bilen de kjørte er ikke stjålet, og jeg fant den igjen parkert på registrert eiers adresse, som er Langerekkja 76 i Arna. Det viser seg vanskelig å få tilbake tyvgodset, da bevisbyrden tydelighvis ligger på MEG for å bevise at gjenstandene som idioten nå har montert i sin bil, blandt annet er stjålet fra meg. han hadde bare tilfeldighvis Samme ratt som ble stjelt (Isotta Evoluzione), samme stereo, samme høytalere, og jammen hadde han ikke bygget en helt lik subkasse som meg også, laget på mål for å passe bak setet i en MR2......

Om noen andre her inne savner noe fra sin bil etter den 28.03.10 bør de ta kontakt med politiet angående denne saken, og beskrive det de mangler. Folk bør også være oppmerksom på denne bilen, og tapertrynene som kjører rundt i den.

 

Har du kontaktet politiet ang. dette?

Han må jo fremvise kvitteringer på dette evt, har ikke du noen bilder av noe av det som ble borte så du har fotobevis?

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kontaktet politiet ja, og de har hatt seg en runde i bilen hans... Men det viser seg at bevisbyrden sitter på meg, og ikke på tyvpakket... Selv om Politikaren som jeg snakket med var overbevist om at at de hadde rett mann,og jeg har et øyenvitne som så bilen de kjørte og regnr, så må jeg hoste opp serienr eller spesielle kjennetegn på alt før de kunne konfiskere det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan i det minste sannsynliggjøre kjøpet ved hjelp av kontoutskrift, men det hjelper lite så lenge rettvesenet syr puter under armene på kriminelle... Jeg kommer nok ikke til å bryte meg inn i bilen hans med det første, kjedelig om jeg må ut med bøter i tillegg til å miste anlegg osv.. Fyren er vist ikke helt god , så gidder ikke risikere tennene mine heller :chairshot

Men jeg kan i de minste spre ordet om idioten og bilen hans på det vide internett :fingers: Har desverre bare navnet på damen hans, så bør vel ikke legge det ut. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vist du henviser deg til der du har kjøpt (forutsetter at det er kjøpt i butikk) og har dato og pris så finner dei kviteringer til deg. så har du det. hos feks bilradiospialisten registrer dei jo det du kjøper på navnet ditt. nettbutikker har sikkert har det sikkert reg på samme måten.

 

broderen hadde innbrudd i sin bil og dei stakkav med skole pc og mobiler og bagger med klær og han fikk dekka det. ingen spørsmål om kviteringer. det må ha vært proffe for der var det ikke tegn på at dei hadde vært i bilen på noe annen måte at bilen var tom og han hadde vært vekke fra bilen i 2-5 min og bilen var låst når han gikk fra den.

 

synest du må stå på og ikke gjøre sånn at forbrytelser lønner seg. virker som samfunet er laget sånn at det gjør det.

hadde det vært meg skulle eg laget et helvette for vedkomende.

Opel Omega 2,5TD (sedan) 1994

volkswagen Polo 1,7sdi (stv) 1999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja alt er kjøpt på bilradiospes, så kvitteringer til forsikringsselskapet skal la seg ordne.. verre med Serienr tror jeg? Men men. Moralen får bli: Skriv alltid ned serienr på alt man kjøper!

Og OM jeg vinner i lotto i dag, skal jeg stikke en tur innom Renegades på midtun og høre om de vil ta seg en tur på besøk hos fyren...:deng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jeg er i din situasjon en dag. En av min drømmer er å faktisk vite hvem som har stjålet tingene mine

Har fått frastjålet 1 stk golf gti med dobble webere, 1 stykk supermotard og et sett sommerfelger...

 

Stjel bilen hans, og bruk det i et "brekk" der du er sikker på det er overvåkning, så dumper du bilen et eller anna sted :D

Da skal du se han får en stund innafor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha.. du er så jævlig norsk.. skal du SERIØST stå og kverrulere med en tyv om DINE deler i HANS bil?!?

 

er du LITT mann henter du bare hele jævla bilen hans! på din side har du bevis på at han tømte din bil ... (Naboen)

 

om du seriøst skal kjøre dette gjennom snuten, fortjener du å bli frastært alt du har og eier! Politiet gjør ikke en dritt, og dagen etter anm. tømmer han en annens bil istedet!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han over meg har faktisk rett. Skal du få gjort noe med slike må du gjøre det selv.

 

Gi ut adressa, så kan det hende noen her ute har lyst til å løse saken for deg. Folk som driver innbrudd osv er ikke godt likt noen steder.

 

Jeg skrev adressen i første post, men enkelte ting kan ikke gjentas for ofte ;) Adressen til tyvfaen er:

Langerekkja 76, Arnanipa.

 

http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&q=Langerekkja+76,+Arna,+5262+Bergen+railway+station,+Hordaland,+Norway&sll=54.775346,8.085938&sspn=29.732888,93.076172&ie=UTF8&cd=1&geocode=FXepmQMdNYdTAA&split=0&hq=&hnear=Langerekkja+76,+Arna,+5262+Bergen+railway+station,+Hordaland,+Norway&ll=60.402077,5.473959&spn=0.001539,0.005681&t=h&z=18

 

Jeg kan vel banne på at politiet hadde kjørt hardere mot meg om jeg hadde tatt loven i egne hender og hentet bilen hans, enn hva som blir reaksjonen mot han... Men forsikringsselskapet kommer til å kjøre sak mot han for å hente inn pengene de må ut med til meg, og det kommer til å svi mektig på pungen til taperen.. Så det blir nok et jævlig dyrt gratis stereoanlegg for han til slutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår