Zefiro Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Har noen en DIY på skifte av reg.reim på passat 1.9tdi med AHU motor? jobben er forsåvidt gjort. men får den ikke til å tenne riktig enda. tenningsmerkene på kamaksel og dieselpumpe er riktig. Men på svinghjulet har jeg valget mellom en 0 og en strek . i haynes boksa brukes 0´n men det funker bare ikke. når jeg vrir rundt nøkkelen nå lukter det eksos. men den tenner ikke. noen tips? søkt litt rundt etter en DIY men finner ikke noe spesefikk på AHU motoren på passat. kun til div jetta etc med tverrstillt motor. litt frusterert nå ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet April 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 da utgår denne. bilen er iorden igjen ..:)endelig .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotom Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 da utgår denne. bilen er iorden igjen ..:)endelig .. Noen forklaringer på hva du fant ut da? Slik at andre med samme problem kan forstå litt også? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 (endret) Dumt å forklare hva som skjedde og hvordan det skal gjøres. Om du ikke vil stjele bilder fra noen andre kan du i det minste linke til de mest relevante DIY guidene. De med god engelsk og bilder i svart-hvitt og fine farger er jo gull verdt. :) Edit: Du var før meg turbotom. Det er f.eks både en null og et ettall på veiva. I et stort, intetsigende høl. For forvirringens skyld kan det jo nevnes at den korrekte avlesingen av ØDP er når nullen er delt i to så den ser ut som en C. Det er jo selvsagt. :D Endret April 3, 2010 av Skody Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg