Danna Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Nydelig bil, litt synd det var automat :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 er det automat??????? nice Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by rairai Er vel M3 ja.. twisted style? pahaha Du oppi her.. Han viste en gang ett bilde og da var ikke bilen så veldig lav. Derfor var den lavere. lignea i allefall litt før jeg studerte bildet !http://www.tuningstore.no/index.php?act=info&pid=289 Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 1200 for sideskjørt er da ikke mye. Jeg vurderer å kjøpe slike, er det samme prisen om en har bakdører? Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 aner ikke.. men har hørt at de har elendig passform og sprekker fortere enn kjeks! sats heller på noen litt dyrere, og penere :=) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Ok... Det er greit med litt kvalitet når man først skal ha noe. Tøffe dem da;) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 heh syns de er litt overkill jeg ;).. vent skal jeg finne noen jeg elsker: edit: here they are.. http://www.czt.no/catalog/images/VW_GOLF_3_D00122702.jpg koster forbannet mye da men ,,,3200,- :( back 2 toipc ! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 ja bilen er automat men det har sine grunner:) sideskjørtene er m3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Hva slags tanklokk er det og hvor får man tak i det? Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Nydelig bygg!! :cool: Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Jæveli fin bil... så den på våler.. kjempe bra... sinnsykt lav ihvertfall..var litt synn med automat ja.. har du ikke noe planer om å bygge den om til manuell heller?? Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 en venn av meg tok et bilde, hvor jeg tror man virkelig ser fargen på bilen din vr6r.. meget pent Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Kanskje på tide jeg skriver litt her :P For en jævlig rå bil, den ble jo bare sinnsyk tøff.. Åssen farge er det egentlig ? rød eller noe rød/rosa aktig ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Jævelig nice bygg!! Håper du skal på gatebil i juli, så jeg får sett bilen live... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 takker for alt skryt!! fargen er en tresjikts lakk som forandrer seg mellom rødt rosa og lilla... 8 lag med perleeffkt og 3 lag klar lakk... bilen skal ikke bygges om til manuell.. grunnen til jeg kjøpte den er at det var en med automat.. var ute for en arbeidsulykke for noen år siden å fikk ødelagt en fot:( gatebil i juli går desverre ut pga 3 ukers tur til rhodos:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg