Gå til innhold

bilder av prosjektet mitt

Ranger emnet


gunnarH

Anbefalte innlegg

Originally posted by [kj]

den jeg tenkte på ja ;) har du bilde av noen med den eller..?

 

Denne har visst en sånn på montert, selv om du ser den dårlig, er Audi 80 el lign,

leppen er beregnet på, også må den kappes og modifiseres litt, mener prisen ligger på rundt 2000,- +/-

 

Front1.jpg

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Originally posted by taxidriver

hvofor ikke kjøpe carbon leppe?? synes personlig det er kult, skal kanskje ha noe leppe styr på den nye fangeren som jeg har lyst på... men det koster, er vel 7 laken for fanger og leppe..

 

Hvilken fanger er det snakk om da? :)

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått gjort en del på bilen siden jeg la ut bildene. men har desverre ikke noe sted å legge ut bildene på.

 

har fått byttet alle foringene nå til en litt stivere type. Det meste er snart 100% nå. satser på å få grunnet bilen over helga...

Så det skjer mye nå om kveldene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

måtte bare prøve på litt av delene på bilen:)

 

med%20fanger.JPG

 

Har også bestilt litt nye deler... Brock felgene går ut pga det teite inpresset på dem i stedet skal jeg sette på keskin kt1 classic

8.5*17 et 35 fremme og 10*17 et 30 bak. skal lake bilen i løpet av den kommende uka. skal lakke den svart først slik jeg ser om det finnest noen store feil eller bulker vi har glemt noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du kunne prøvd å fjerna grøftelysa i fangern, fått tak i golf4 lykter (med blinkers i seg) og heller satt grøftelysa ned i gitteret på fangern slik som RS4 har. Men det var bare en tanke, ettersom jeg synes grøftelysa i fanger ikke gjør seg så godt.

 

Ellers ser det fett ut! Hva er planen for motor? :D

 

Magnus

Det jeg ikke vet, trenger ikke du å vite heller. - Og det du ikke vet har du ikke godt av å vite.

 

Vet du noe ikke jeg vet, så fortell meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår