Tomzing Skrevet Mars 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 Veit det har vært en del snakk om dette før, men tar sjansen.. Jeg har en A3 99 mod uten tåkelys, og vil gjerne ha det.. noen som veit om jeg får kjøpt den nedre delen av fangeren med tåkelys ferdig montert.. ser det sitter det på noen av de ambition 2000-2003 mod... Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ejhoi Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Hei. Jeg er litt usikker på hvilken støtfanger du har. De gamle har en utskiftbar nedre del, da må du nok skifte hele nedre del hvis du har den gamle typen. De nyere støtfanger har utskiftbar deksel til der hvor det skal være tåkelys. Da må du også skifte ut lysbryter inne i bilen hvis du ikke har en fra før. Altså en ut for tåkelys foran og to ut for tåkelys bak. Kan din bare en ut, så er det bare for baklys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krissaa3 Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 du får antageligvis ikke kjøpt hel nedre del , det vil si nedre del og tåkelykter... du får alt av deler på møller , tar som regel bare noen dager ... tror jeg betalte 1200 for nedre delen på møller , for jeg var dritt lei av å lete etter den andre steder.. men prøv andre steder , møller er dyrt.. tåkelykter får du på norsk bildelsenter for 1500 .. el no... Siter Never drive faster than your guardian angel can fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ejhoi Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Se ebay.de: http://cgi.ebay.de/AUDI-A3-8L-NSW-Nebelscheinwerfer-96-00-Nachruestsatz_W0QQitemZ200454372540QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item2eac02fcbc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg