Gå til innhold

Passaten på "bli ny dag"

Ranger emnet


Marianne89

Anbefalte innlegg

Ja, idag har passaten fått på seg litt pynt :)

 

4 nye felger av typen DAT racing. 17 toms felger på 225/45/17 dekk.

Samt at den også har fått påmontert led lys i grillen.

Flere bilder av bilen vil komme. Må bare få vasket den litt først :) Ønsker gjerne tips til ting jeg kan gjøre for å få bilen mer stilig uten at det koster skjorta :)

 

Ting jeg har planlagt er iallefall bytte av baklamper, blinklys skjermer, og muligens frontlykter.

 

Vil også gi kred til Zefiro som har vært så snill å hjelpe meg :)

 

Her er iallefall noen dårlige bilder tatt med iphone kamera.

Bildene juger litt, for led lysa er mer blåaktig enn hva bildene viser.

Så, hva syns dere?

 

IMG_0513.jpg

 

IMG_0514.jpg

 

IMG_0515.jpg

 

IMG_0516.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

victima: på min forrige bil hadde jeg slike lexus wannabe lamper .de var kun SAE godkjent. (tilsvarende CE men usa versjonen ...) de gikk glatt gjenom EU .. men det er klart ..finnes sikkert noe pirkete paragrafryttere ...

 

 

btw off-topic: men sku du oppover til hamar i påsken? jeg er i verkstedet på skjærtorsdag. bytte register på min ..bare ringe meg. du fikk nr mitt for lenge sia. så kan vi ta den diagnose ..kostnadsfritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ikke. men blir man stoppet av BT eller onkel og får mangler på det ..må man på visning ..

 

 

sant så sant :p

 

 

 

jeg har passelaten på verksted nå, så må vente til jeg får regninga

på den før jeg kan si om jeg vil nullstille osv :D

Men ja, skal til Hamar onsdag til lørdag.

Passat 3B -97 110Hk TDI -/ Første bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er lysene godkjente?

 

parklys skal bestå av 2 pærer, nå skal det sies at nyere audi blir levert med devil eyes som består av ganske mange leds og bmw med sine angel eyes som også består av flere pærer. men det er untak siden de er levert slik fra frabrikk.

 

det er derfor mange som monterer 1000 metere med ekstra parklys i får problemer siden det kun er lov med 2 parklyspærer.

Endret av Exposito

1989 VW Passat 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er lysene godkjente?

 

parklys skal bestå av 2 pærer, nå skal det sies at nyere audi blir levert med devil eyes som består av ganske mange leds og bmw med sine angel eyes som også består av flere pærer. men det er untak siden de er levert slik fra frabrikk.

 

det er derfor mange som monterer 1000 metere med ekstra parklys i får problemer siden det kun er lov med 2 parklyspærer.

 

OKi, vet ikke om lysene er godkjente. Kan sjekke ut det.

Men har fjernet parklysene i hovedlykta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår