commodus Skrevet Mars 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 For lage en tråd da siden en mente jeg absolutt skulle det;) Kjøpte denne i mai 2009, var veldig hel og pen, første kvelden blåste panseret opp ødela det meste den kunne:D så røk turboen, så røk hele dritten:D Er en 1.9td som blir ombygd til tdi nå=) så blir det nye hjulbue lister,lykter,+++++ kommer flere bilder og deleliste etterhvert=) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentOle Skrevet Mars 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 hvis den ser sånn ut nå, kan jeg ikke vente til å se den når den er ferdig :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 den så sånn ut da jeg plukka den fra hverandre, ser sånn ut nå:D Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianskaret Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 ja detta blir bra det ;) når du blir ferdig, men det er en stundsiden da, men du har ikke kommet lenger liss?? bilder?? bare lurte ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 valgte og bytte motor i høst, men så fant jeg ut jeg ville gjøre mye mer...så den ble tålig ribbet...så kom en mildt sagt jævlig kald vinter, så det blei stående.... kjøpte hus i vinter og så har ikke hatt tid til noe somhelst....blir bra når det en gang blir ferdig:D men ikke så nøye da jeg har varianten=) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg