blackboy Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 holder som sagt på å bygger om en 2`ar golf 1.6 gl til 1.8 g60. tenkte jeg skulle slippe å skifte ledningene bak til lys å etc bak på bilen, men det gamle nettet å det nye nettet har ikke samme plugg til sikringsboxen. noen som har noe info om dette problemet, tar gjerne imot koblingsskjema. på forhånd takk. m.v.h' blackboy.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by blackboy holder som sagt på å bygger om en 2`ar golf 1.6 gl til 1.8 g60. tenkte jeg skulle slippe å skifte ledningene bak til lys å etc bak på bilen, men det gamle nettet å det nye nettet har ikke samme plugg til sikringsboxen. noen som har noe info om dette problemet, tar gjerne imot koblingsskjema. på forhånd takk. m.v.h' blackboy.. volkswagen.msk.ru Jeg har det du måtte trenge skulle jeg tro. Service manual G60 fra VAG Workshop Manual G60 fra VAG Haynes på PDF G60 kurs på PDF G Lader kurs på MPEG + endel ting som ikke egner seg på trykk, pga copyrights... Snakker om programmvare på 15-20 gB..... Mail meg så ser vi.........:) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 IKKE PM... Det er drit. Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Fått det til med siste mailen eller? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Originally posted by blackboy holder som sagt på å bygger om en 2`ar golf 1.6 gl til 1.8 g60. tenkte jeg skulle slippe å skifte ledningene bak til lys å etc bak på bilen, men det gamle nettet å det nye nettet har ikke samme plugg til sikringsboxen. noen som har noe info om dette problemet, tar gjerne imot koblingsskjema. på forhånd takk. m.v.h' blackboy.. Dersom 1.6`en din er eldre enn 87/88 så er det forskjellig sikringsboks på den og G60 nettet..... da er det enten bare å rive ut ledningsnettet bak (simpelt) eller the hard way sette seg ned med koblingsskjema og splitte nettet og spleise det sammen igjen med annen plugg. Iogmed at du bygger om fra 1.6 så må du ha ledninger til bensinpumpe så det er endel enklere å rive ut nettet bak og bytte dette Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Hard way? Simple digifanten er enkel å koble opp, 4-5 ledninger å lodde. Hovedstrøm motorstyring, styring bensinpumpe, strøm dyser og noko anna dilldall. Skjema fås på vag. Eller sjå:http://www.gironet.nl/home/cillari/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg