plagsom Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Hallo. Har et lite problem med lysene mine. Har bare nærlys på det nederste hakket. og bare park på det øverste. Også må jeg holde fjernlys bryteren inne for å få fjernlys, nytter ikke å skyve den fram. har akkurat prøvd å skifte bryter uten noe forskjell. Gjelder en a4 95 1.8. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 og i midten får du bare parklys eller er det noe rart der også? Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plagsom Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Ja, i midten funker den som normalt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 hmm...kan ikke si jeg har noen løsning til deg, men virker jo som alle releene fungerer da, men kan det ikke være noen av kablene fra bryteren som ikke er helt gode...? jeg ville ha sjekket det. Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg