Gå til innhold

Senking, Audi a4 b7 avant s-line

Ranger emnet


sverre87

Anbefalte innlegg

Lurte på å senke audi`n litt mer, har akkurat satt på nye 19¨sommerfelger og så da at jeg mangler det lille ekstra.. Men lurte bare på å bare senke den foran siden jeg har s-line pakken og er egentlig fornøyd med høyden bak og komforten. Noen tips? uten og svi av 12.000 på høydejusterbart senkesett..? har lest litt om senkeskåler men er da litt usikker pga ligger ikke så mye info om det ute på nett, noen som har erfaringer med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på å senke audi`n litt mer, har akkurat satt på nye 19¨sommerfelger og så da at jeg mangler det lille ekstra.. Men lurte bare på å bare senke den foran siden jeg har s-line pakken og er egentlig fornøyd med høyden bak og komforten. Noen tips? uten og svi av 12.000 på høydejusterbart senkesett..? har lest litt om senkeskåler men er da litt usikker pga ligger ikke så mye info om det ute på nett, noen som har erfaringer med dette?

Personlig så tror jeg det ville se rart ut med 30mm. senk bak (S-line senk) og feks. 50mm. forran.

 

Det fører sjelden med seg bedre kjørekomfort ved å senke bilen og noen ganger må man som jeg har gjort finne den gyldne middelvei.

 

Jeg har standard S-line styling på min B8 og synes det ser greit ut. Kunne godt tenke meg 20mm. til, men da blir det fort upraktisk.

 

Hadde jeg vært deg, så ville jeg enten beholdt bilen som den er, eller kjørt på med 4stk. senkefjører som senker rundt 50mm.

 

Er sikkert delte meninger om dette, men personlig synes jeg det blir veldig harry med mer senk forran enn bak på en såpass fin og ny bil som du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://i105.photobucket.com/albums/m214/kuikki/Autojupinoita/pic004.jpg

 

Blir senkeskåler på meg har jeg funnet ut, linken er til en bil som er helt lik min og den har montert bonrath skåler.. Bestilte skålene hos streetdesign nå nettopp, men siden det ikke finnes senkeskåler til b7 så ble det skåler til b5/8e. Men det skulle passe allikevel ifølge flere tyske forumsider jeg har lest meg igjennom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår