Gå til innhold

Nikdev- Opel Kadett C - Bruksøse(....)

Ranger emnet


Nikdev

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sykt fresh sak ja :cool: Du må få den litt lavere, og så må vi ta en rånings en dag du er i city'n Nikolai..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Jobbet med bilen litt i finværet

Først ville jeg ha bilen lavere, men det gikk ikke fordi bilen satt på bumpstopsene, ut med vinkelsliperen og de ble fort mye kortere:

SL735462.jpg

 

Var bra jeg gjorde det, var bra rustne i bånn:

SL735469.jpg

 

Flyttet opp ca 5cm:

SL735474.jpg

 

 

Bakerste røret på potta holdt på å falle av, heldigvis hadde jeg noen 2,5" bend liggende i garasjen, dro fram sveiseapparatet og vips:

 

SL735421.jpg

 

Hadde denne gamle turtelleren liggende(kjøpt på loppemarked en gang)

SL735426.jpg

 

Så etter litt jobbing med å lage braketter, fikk jeg koblet det opp..Ikke at jeg trenger turteller, men kunne jo ikke la den ligge å støve

SL735456.jpg

Endret av Nikdev

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom bilen er blitt senka en hel del var spissingen ganske kokos så med hjelp av en venn, to trebiter og litt målbånd var ble den justert tilbake fra flere cm feil til mm presisjon.

 

Flatt gulv er greit å ha når man skal justere spissingen

SL735483.jpg

 

Så skulle jeg på stance treff, bilen ble skylt av og felgene polert

SL735494.jpg

 

Fant ut at bilen måtte litt mer ned, så justerte litt på høyden:

SL735495.jpg

Brukte under en time foran\bak:sombrero: er som lego detta!

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
21072010.jpg

 

Niko, hvem er TA60'n sin? :) Mener å ha sett denne på Røa en gang i våres, gjorde et stooooort inntrykk på meg!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Niko, hvem er TA60'n sin? :) Mener å ha sett denne på Røa en gang i våres, gjorde et stooooort inntrykk på meg!

 

 

En som bor på holmestrand, vet ikke hvor ofte han er på røa, sikker på at det er denne du har sett og ikke en som er champangefarget, samme hjul men rødt senter?

Endret av Nikdev

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår