Nikdev Skrevet April 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Hvor, og hva betalte du for den der? :D 1500,- ga jeg for den, handlet den i Arendal(er der på ferie..) Du finner valsa på Finn.no Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Nice! Thomas er veldig grei å ha med å gjøre ja, handla litt mantadeler fra han :) Blir morsomt å se åssen denne bilen utvikler seg, Volvoen er jo grom! Kadett City er litt ekkel å drifte med da, korte lille stubben :D sånn apropo, er egentlig akselavstanden noe forskjellig fra en 2 dørs/coupe? Er jo like trangt i baksetet.. Overheng er jo bare negativt, bedre med hjula i hjørnene:m'm: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pionersport Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Hvor, og hva betalte du for den der? :D lurer på det samme sjæl? kan vel ikke koste så mye vis du kunne ha fått låne av han Ha|||on.? Blir nok et fint prosjekt! ute etter en kadett jeg og! :) Men hvordan er rusta på bilen din? Siter VW passat 25006Ford fiesta 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Hvor, og hva betalte du for den der? :D lurer på det samme sjæl? kan vel ikke koste så mye vis du kunne ha fått låne av han Ha|||on.? Blir nok et fint prosjekt! ute etter en kadett jeg og! :) Men hvordan er rusta på bilen din? 1500,- ga jeg for den, handlet den i Arendal(er der på ferie..) Du finner valsa på Finn.no Vet jo aldri med Ha|||on:titties:, greit å ha sin egen. Jeg har ikke tenkt med å gi meg med senk og breie felger med det første:m'm: Rust, ja. Det er det bra med, men kanalene, tårn og gulv er greit Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 (endret) Mens man venter på nye dekk så jeg kan få på alle allycat`s a: Litt random pics som summerer opp de første ukene i mitt eie Liten forskjell på framfjærene eller: Fungerer overraskende greit selv med orginaldempere. Men kan senke litt til ser jeg, da må det bedre dempere til og.. Hvem har innvending termometer i en bil hvor air con bare kunne drømmes om i de villeste drømmer Dette håndtaket var også tilleggsutstyr som ikke helt traff mitt hjerte... Bah, håpløs update, satser på at neste blir bedre Endret April 11, 2010 av Nikdev Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-Eivind Skrevet April 13, 2010 Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 sånn apropo, er egentlig akselavstanden noe forskjellig fra en 2 dørs/coupe? Er jo like trangt i baksetet.. Overheng er jo bare negativt, bedre med hjula i hjørnene:m'm: samme aksel avstand, men city har samme hjuloppheng bak som carvan. så det er litt andre fester til dempere og panhard stag. Siter Opel ascona b-16v Opel Calibra 4x4 turbo Audi a4 1,8tq Suzuki drz-400sm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Fått på 185\55-13 på bakgårskattene: Med felgene på har bilen har tilogmed fått en vask: Tenker denna tupperwaren skal få pynte opp litt på fronten Men den kommer ikke på før etter eksamen:bok: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Dødsfeit tralle ;) Har skjønt at dette med liten bil, senk og breie felger er noe du kan ! Blir kult å se når du får på spoileren\leppa :partyon: Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Tøff bil! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 nice :) Eneste jeg ikke liker er de runde lyktene, syns de firkanta er finere på rakett ;-) Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 (endret) Takk!:) Felgene jeg holder på med: Også fått hjem noen dempere: Når den nå blir stivere kan den også bli lavere;) Endret Mai 9, 2010 av Nikdev Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 grattis! Ble opel på deg til slutt ja! :D hehe . Dette blir rått, eneste stilen som funker på disse bilene som du drar nå :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Am Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Tøff gammal Kadett du har fått deg:) Synst at Kadett C City e... stygg, men denna va utrolig bøs, mista ikkje løsta på Kadett for å sei det sånn:partyon: Siter -1981 Nissan Laurel C31 2,8TDI PSN: Mr67Mopar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 Kasta på leppa idag Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 Kom seg mykje! Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg