krt_ Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 skal skifte hovedlyspærene og parklyspærene da disse er gåen.. Pærene til hovedlyset er ikke noe problem, men hvor i h..... er "hullet" til parklyspærene??! Må jo nevne at jeg har originalmonterte xenon lys. Min første tanke etter inspeksjon var at den MÅ sitte bak tenneren til xenonpæra? må jo i såfall ut med lykta for å få den skrudd av.. eller bruke ei svært liten skralle med torx bits på.... Noen tanker eller erfaringer? Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrom Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 skal skifte hovedlyspærene og parklyspærene da disse er gåen.. Pærene til hovedlyset er ikke noe problem, men hvor i h..... er "hullet" til parklyspærene??! Må jo nevne at jeg har originalmonterte xenon lys. Min første tanke etter inspeksjon var at den MÅ sitte bak tenneren til xenonpæra? må jo i såfall ut med lykta for å få den skrudd av.. eller bruke ei svært liten skralle med torx bits på.... Noen tanker eller erfaringer? Jeg tror du har rett. Mener å huske at jeg skrudde av xenon-tenneren når jeg skiftet parklyspære selv. Den sitter med en enkel skrue i underkant. Går helt greit å få av hvis du har en liten skralle, med en kort forlenger. Kan sjekke boka når jeg kommer hjem for sikkerhetsskyld :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Jeg tror du har rett. Mener å huske at jeg skrudde av xenon-tenneren når jeg skiftet parklyspære selv. Den sitter med en enkel skrue i underkant. Går helt greit å få av hvis du har en liten skralle, med en kort forlenger. Kan sjekke boka når jeg kommer hjem for sikkerhetsskyld :) okei! supert, da satser jeg på det da :thumb Hvilken bok forresten? Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onix- Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 sikkert den samme boka jeg kjøpte i går; http://www.amazon.co.uk/gp/product/images/1859605699/ref=dp_image_z_0?ie=UTF8&n=266239&s=books Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrom Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 sikkert den samme boka jeg kjøpte i går; http://www.amazon.co.uk/gp/product/images/1859605699/ref=dp_image_z_0?ie=UTF8&n=266239&s=books Jupp, thats the one :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Ikke dum den der nei! får vel bestille en jeg også :) Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg