ChevyBD Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 heheheh:) sant som du sier, dette er en bil som fortjener "wihtewall" dekk!;) vi får se hva som skjer. Kommer til å ta en del bilder under "opppussingen". Åssen det blir gjort av. ( av oss vell og merke.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 (endret) Lykke til med restaureringen, blir spennende å se ferdig resultat! :) Slenger opp et inspirasjonsbilde til jeg, kun fordi jeg liker å fikle litt med photoshopen iblant. Håper det er greit? ;) Endret Mars 24, 2010 av Stig73CamaroZ28 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyBD Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 hehe, Takktakk;) Jaja, bare å tukle i vei;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Her har du fargen du MÅ velge! Med tidsriktige whitewall-tires! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyBD Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 ;) Kjempe farge! Hva er navnet på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Mars 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 En sånn "Christine" ja. Ikke så mange av disse å se. Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyBD Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 ja, nei det er ikke mange som er laget! Kom over en side hvor det sto antall produsert...der var oppnevnt 1500 mener jeg. Meget skjelden, vil jeg si da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvelo Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 Lykke til med restaureringen, blir spennende å se ferdig resultat! :) Slenger opp et inspirasjonsbilde til jeg, kun fordi jeg liker å fikle litt med photoshopen iblant. Håper det er greit? ;) Denne digga jeg! Kanskje du kunne hjulpet meg å photoshoppe en frontspoiler til chevella mi? Jeg trenger mildt sagt downforce, over 200 km/t kjennes det som om den er på vei til å ta av... ekkelt... Håper jeg klarer å få laget noe som både er funksjonelt og ser bra ut på den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg