Gå til innhold

Leif André sin 91mod Passat vr6 stv.

Ranger emnet


BlekkLeif

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blackpearl: Bruker litt olje ja.

Men har kjøpt meg ny motor i dag. 2,8l vr6 fra g3. Da går den inn i passaten så skal den motoren som bruker olje utav og splittes. Så blir nok den overhalt og solgt;)

I morgen tidligt kl 07:00 kommer interiøret:D Bilder kommer litt senere utpå dagen!=)

 

Jamen da er d jo gode greier;D

Blei skikkelig bra me nye interiøret:)

2003 Passat Highline 1.9TDI 130HK (Perla)

1993 Transporter T4 2.4D (Bruksbilen)

1973 Compi Camp (Bare på faen)

1992 Vento 1.9 TD (Solgt)

1986 Transporter dobbelcabin pickup (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg parkert passaten å begynt med å demontere hele fronten for å ta ut motor å gir=) tok 1 times økt i dag. tar litt og litt siden jeg er mye på jobb og trening for tiden;) Men satser på og være ferdig i løpet av neste uke.

 

Bilder:

 

28052010179.jpg

28052010180.jpg

[-] 1991 Passat 2,8 VR6 stv

[-] 1989 Mercedes-Benz 190E 2,0l aut

[x] 1990 Passat 1,8 stv

[x] 1986 Bmw E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen vært oppe å gått siden lørdag=) Bilen går som en klokke:P

Deiligt å ha den tilbake på veien. Nå blir det leiting etter nye felger å glassfiber bak i bagasjerommet som er det neste;) Og xenon i nærlys, fjernlys og tåkelys

[-] 1991 Passat 2,8 VR6 stv

[-] 1989 Mercedes-Benz 190E 2,0l aut

[x] 1990 Passat 1,8 stv

[x] 1986 Bmw E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre mer med bilen utvendig?=) Ikke kom med plastikk styling forslag:P

 

gå på leting etter kaimei frontleppe,fjern låsene framme.us opptikk,skjul eksos,fjern oppnings lommma på tanklokket sånn at linja går hele veien bak. Lista kan bli mye mye lengere om du vil..

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår