Gå til innhold

Audi 100 2,8 Quattro "rep objekt"

Ranger emnet


Stianh

Anbefalte innlegg

Har en audi 100 avant, som orginalt er en 2,6 quattro med automatgear.

jeg kjøpte den i sommer, etter to dager røyk girkassen. Jeg kjøpte da ny 2,8 motor og S6 gearkasse som har lav km stand, motoren er delvis overhalt, og pent brukt! siden det er forskjell på 2,6 og 2,8 så måtte jeg bytte ledningsnett.. og her er det noe som jeg ikke får til... jeg får ikke koblet ledningene inne i bilen slik som dem skal! er vel ca 4-5 ledninger som jeg ikke vet hvor de skal! ellers er alt koblet, motoren starter og går veldig fint! gearkassen går i nødmodus p.g.a siste rest med ledninger som må kobles(2 gear og revers)

Bilen har orginal S6 panser og fanger, den har S6 interiør med sidestøtter, lårstøtte +++, den har BOSE anlegget som har sinnsyk lyd! følger med S6 speedometer M/kjørekomputer, orginal S6xenonlamper, det er klima i bilen og cruisecontroll, den er senket. bilen er veldig bra teknisk. den er sliten i lakken, men en polering gjør mye! hvis noen vil ha den og er kjapp, så har jeg en 2,8 delemotor (god stand) en 2,6 delemotor. og en gearkasse til. delene blir kastet på dongen rundt 1mai.

Her er det deler som er verd masse, så jeg tenker at jeg selger hele bilen for 22000kr eller bud. bilder kommer

 

ta kontakt på Stianhar@gmail.com

Endret av Stianh

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt har doningen rullet og til når stopper serviceheftet? Fungerer quattrosystemet feilfritt? Rust? Hvordan er lakken?

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

km-standen er kanskje en vesentlig ting å ha med:) bilen har rullet ca 290000,ikkje noe "quattroslakk" i drivverket, teknisk er bilen veldig bra. hadde mye "inspeksjoner" under bilen når jeg byttet motor og gearkasse, klarte ikke å se en eneste dårlig foring, ikke noe ulyder i hjullager heller, tror det sto koni dempere på bilen, demperne er gule, men har ikke sett noen justeringsmuligheter.

det er ikke orginal eksos på bilen, og eksosen som står på har litt frieksos! den er ikke strøken i lakken som jeg skrev i første post, men som sagt så kan en polering gjøre mye! det er noe rustbobler rundt bakrute, og litt overflate i fremkant av bakdører.

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår