pett3r Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 ca 1 til 2 cm ;) (oftest 1,5cm) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saberhagen Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Hvor finner jeg disse? Og vil det se teit ut med senkeskåler foran og ingenting bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Blir mer rett høyde totalt på bilen med senkeskåler foran bare :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Går det greit om jeg låner tråden i 1 min? :p Lurer bare på hvor mye senkeskåler senker.. Har fått på felgene, og likte høyden bak med tanke på de veiene jeg kjører på.. Men foran er det for høyt.. Kunne tenkt meg å senke foran bare bittelitt sånn at bilen er mer senka foran enn bak.. Normalt 10-20mm... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saberhagen Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Blir mer rett høyde totalt på bilen med senkeskåler foran bare :) Høres VELDIG bra ut.. Hvor får jeg tak i senkeskåler til B6? Har lett litt rundt utenom å finne noe spess.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Høres VELDIG bra ut.. Hvor får jeg tak i senkeskåler til B6? Har lett litt rundt utenom å finne noe spess.. Er ikke sikker om du får tak i det lenger. Var lenge vanskelig å finne. Men du kan bruke de nedre skålene fra B5 da, gir deg samme effekten. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Høres VELDIG bra ut.. Hvor får jeg tak i senkeskåler til B6? Har lett litt rundt utenom å finne noe spess.. Send meg en PM du så skal du se at det blir ei ordning på det... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 BS skaffer senkeskåler. Noen som har eller vet noe om redline coilover? Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg