Gå til innhold

740Bjørn's Volvo740Langtidsprosjekt TIL SALGS

Ranger emnet


740Bjørn

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blei ikkje noko av oppstarten i helga heller, er jo jul enda så har mykje og gjer på som ikkje anngår bil! :)

 

Men nå har eg montert vakuumpumpa og fyllt på kjølevann. Men fekk ikkje fyllt på all kjølevæska da vatnet ikkje får sirkulert så lenge vatnpumpa ikkje går rundt, men får etterfylle når motoren går. :)

 

Så da er det bare og fylle bensin og så er det klart for oppstart! :D

 

Bilder:

 

nwln4h.jpg

Vakuumpumpa montert.

 

rr7cic.jpg

Fyllt på litt vatn. :)

 

2yoev0i.jpg

Ganske fullt på ekspansjonstanken men dette ordner seg når motoren og vasspumpa går. :)

 

2ekulxh.jpg

 

Kommnetarer er gøy! :D

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen suksess under oppstarten i dag.

Det starta med at bilen bare chinnet og ikkje fekk bensin, så såg eg på bensinpumpereleet og sikringen. Fekk ikkje straum.

Så fant eg ut at coilen var feilkobla, så bytta eg om koblingane, då fekk coilen straum.

Så opna eg hurtigkoblingen inni dasjbordet venstre side og fant ut at ledningen frå coilen slutta her slik at det ikkje kom fram straum til bensinpumpereleet og sikringen, så blir nødt og bytte heile ledningsnettet inni bilen også :(

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Post nummer 401! :D Ikkje værst! :D

 

Begynte å sjå litt på ledningsnettet i delebilen i kveld, ser ut til å vere ein smal sak og bytte ut. Alt henger sammen og varmeapparatet er jo fjerna slik at det bare er å klippe stripsene og rive ut ledningsnettet sammen med sikringsboksen! :D

 

33jiazl.jpg

Hurtigkobling høgre side. :)

 

ht6xki.jpg

 

1t7haf.jpg

 

2ew1u9i.jpg

 

ei70aw.jpg

Som sagt bare og klippe stripsene så skal det komme ut! :D

 

Bare eit lite innlegg for kvelden, kommentarer er jo alltid gøy. :D

Endret av 740Bjørn

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg brukt heile dagen på bytte av ledningsnett! :D

Fått gjort ganske masse på ein dag.

Har reve ut ledningsnettet frå delebilen og satt det i prosjektbilen på under ein dag! :D

 

Sjekka at motoren gjekk rundt og det gjorde den så i morgon blir det kanskje oppstart! :D

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går bilen! :D

Fekk pumpene og releet til og funke i dag. :D

Men desverre blei da ikkje noko film, har hatt så mange forsøk på oppstarten at eg bare dreit i da i dag. :) Tenkte eg får gjera da godt igjen til våren då eg kanskje skal lage ein kjørefilm! :D

 

Motoren maler som ein katt nå! :D

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motoren starter og går som ei klokke som dåke sikkert har fått me dåke, men er masse småputtel igjen før eg er heilt fornøgd.

I dag har eg fått varmeapparatet til og fungere igjen, var litt småputtel og få det til men det gjekk til slutt! :D

 

Og så har bilen fått på seg vinterskoene! :D

Kom jo med nye vinterdekk på lettmetallfelger når eg kjøpte bilen som løfter opp inntrykket med ein gong, men domt at det er vinterdekk og ikkje sommerdekk som er på letmetallfelgene. :)

 

xm95w8.jpg

BM felger! :)

 

ra6las.jpg

 

30c4lmb.jpg

 

2vtr66p.jpg

Varmeapparatet. :)

 

Kommentarer er alltid gøy! :D

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne bare ikke la være, måtte ut og lage en film av 740'en! :D

Bilen er litt bråkete, og det er på grunn av at siste lyddemper er borte! :D Men har den liggandes så den kommer på snart. :)

 

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=pgEMC_fS7H8?fs=1&hl=nb_NO"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=pgEMC_fS7H8?fs=1&hl=nb_NO" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

 

Nå hadde det vert morro med kommentarer folkens! :D

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår