Gå til innhold

Streetmeet gjøvik 01.05.10!

Ranger emnet


nollie1982

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nå er det ikke lenge til! så denne uka her kommer vel til å gå med til å vaske bil og polere.. er det flere som skal stille ut? tror det kommer til å bli ca. 100 utstillingsplasser.. så håper at noen vil stille ut.. jeg skal vel stille ut en nesten orginal a4.. ihvertfall utseendemessig.. hehe.. gleder meg til treffet ihvertfall! blir gøy! :D

Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal dere faen meg ha betalt for at folk skal menges med dere??? latterlig!
er på grunn av at det kanskje skal bli våler treff en gang! og hva er 50 kr. for noe a? men de som vil kommer.. koster litt å ha med forskjellige ting skjønner du! (leie av anlegg osv.)

Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om dere skal ha betalt så er det nok ikke helt streetmeet for å si det slik. heller et klubbtreff eller arrangement!

 

og jeg hadde aldri i livet betalt 50kr for å komme å se på en flokk rånere stille ut bila sine fra toten..

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neivel. Og så? Blir sikkert treff uansett om du kommer eller ikke

 

:tannløs:, han trur vel at folk savner han oppå der, stakkars mann, hahaha, couldnt care less!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er bare "rånere" fra toten som stiller ut bilene sine for å si det sånn! treff blir det nok uansett! syntes det er greit med 50 kr. jeg.. for jo mer penger som kommer inn i kassa jo mer sannsynelig at det blir treff på våler med banekjøring! er det ingen som har lyst til det kanskje? men er jo greit at folk sier meninga si også! lov det! men håper folk vil sette av 50 kroner til den dagen og komme da :)

Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det jeg også ja.. er mjøsa rundt da ja! så regner med at det kommer noen sykler også!

 

Da tipper jeg nok at både Onkel og Satans Uvesen er plassert...

Dere får skru opp det justerbare senkesettet til normal høyde, jeg kjører heldigvis orginal bil :thumb

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår