LarsIJ Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 (endret) Hei! Jeg har ett punkt igjen på mangellappen min. Bilen er en 1989 Mercedes W124 200D. Der står det "Bakaksel- slakk i innfestninger: venstre side". Dette har jeg ikke utbedret før. Noen som har tegninger etc.? =) Mvh Lars Jemterud Endret Mars 15, 2010 av LarsIJ Siter Mercedes '89 200D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 Du må skifte opphengsforinger på traversen bak, det er siktet til venstre side, og sannsynligvis den fremre, men er likegreit å skifte alle om man er i gang tror jeg. Evt. er de en del som har fyllt dem med sika, men det er ikke bra og blir litt vel stivt. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg