Bambo Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 (endret) 4 stk 8x18" Et 35. Boltsirkel 5x112. 2 uten dekk og 2 med slitte 235/40-18" Opprinnelig sitti på MB. MEn har senter ringer liggende til de som stemmer med Opel nav, kan også følge med slingrebolter for å få de på biler med 5x110. Håvard. TLF: 41 40 88 22 Mail: Bambo@hotmail.no Endret April 7, 2010 av Bambo Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet April 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Blir nå montert helt nye 225/40-18" sommerdekk på de før salg!! Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 pris? intrisert i bytte i prosjektor og lerret? eller noe anleg til bil? har 2 12" pioneer i kasse med kondensator og ads monoblokk +++ Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet April 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Cash is king egentlig. Hvordan prosjektor og størrelse lerret? Har en som har sagt han vil gi meg 5k om jeg får de til Trondheim. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 skjønner det.. hehe.. er en acer full hd prosjektor med 85 tomms lerret.. jævlig bra egentlig.. blir litt stort da jeg har ei stue på 4x4 meter.. hehe.. skal til etnedal i morgen også da ;) Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet April 7, 2010 Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 solgt er de ja :D gleder meg til å sette de på senator'n! :D Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg