Nuffe88 Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 (endret) Da min nissan laurell 86mod med 2,0l motor begynner og bli veldig sliten(Bruker ufattelig med olje og rådebank) så er jeg klar for og få inn noe nytt :) Noen som vet om motor fra eventuelt primera passer da eg tror eg har skjønt at samme blokka blei brukt på enkelte primera som i laurel hvis eg ikkje er heilt på jorde? el eventuelt motor fra noe anna som ikkje er så allt for mye jobb og putte i? og er ikkje ute etter noe skyline prosjekt,selv om det hadde vært artig :mrgreen: Hvis da ingen skulle ha en laurell 2,0l/2,4l motor liggende på lur i hordaland området :D Endret Mars 10, 2010 av henne "Motor" er ingen god/beskrivende trådtittel jfr reglene, og obs at Kjøp/Salg har eget underforum... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Er CA20 motor i din, samme motor finnes i f. eks. Bluebird, S12, P10 etc. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Mars 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 Er CA20 motor i din, samme motor finnes i f. eks. Bluebird, S12, P10 etc. Ikke P10. Prairie har CA20, Bluebird av type U11 og T12 Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg