bikeriderb Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 (endret) Har bestilt en aktiv sub og den burde være her iløpet av noen dager. Men noen som vet hvordan denne skal kobles på orginal spilleren? T3800 heter den som står i. Finner ingen ting på nettet. Og i brukermanualen står det kun om diverse funksjoner. :chairshot Vet hvordan jeg kobler den til strøm og jord. Men remote en og signalet vet jeg ikke!?! Endret Mars 9, 2010 av bikeriderb Siter 07 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Den orginalespilleren har sikkert ikke lavnivåutgang, men har subben din høynivåutgang? Remote finner du enten med tenningsstrømmen eller antennekabelens styrestrøm, trenger du lavnivå trenger du en overgang/omformer som du kobler på høynivå. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikeriderb Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Den orginalespilleren har sikkert ikke lavnivåutgang, men har subben din høynivåutgang?Remote finner du enten med tenningsstrømmen eller antennekabelens styrestrøm, trenger du lavnivå trenger du en overgang/omformer som du kobler på høynivå. Subben har høynivåutgang. Men hvordan kan jeg finne ut hvilken kabler jeg skal koble meg på bak på spilleren? Siter 07 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg