Gjedtjernet Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Hei! jeg har en audi 80 b3 1.8 l 1990 mod. problemet er det at temp måleren ikke virker, eller den går maks til 50 men da den står på tomgang over lengere tid kan den gå opp til 70! siden den ikke går til 90 slår heller ikke den elektroniske vifta inn, noe jeg tror fører til en litt varm motor! hva må evnt skifte/ gjøre? Mvh Kim Gjedtjernet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Skifte termostat høres for meg ut som en glimrende start. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjedtjernet Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 det er akkurat gjort uten at det hjalp, men kan jo hende det er den likevell, men blir jo varmt inne i bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Vifte og tempmåler bruker forskjellige sensorer så det er litt merkelig. Tipset mitt da må være å ta ut sensorene og gjøre de reine, belegg kan gi noe feilvisning. Vifta de går ikke hele tiden altså? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjedtjernet Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 vifta går aldri, men sitter følerne på toppen? og den nederste slangen på radiatoren er lunken/kald mens de andre er varme, kanskje det har en sammenheng? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg