Core2duo Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Hallo! Fikk kjøpt en v40 2002 modell som airbaga hadde gått ut etter en kolisjon. Har skiftet airbagen i rattet og dashbordet, og airbag lampa lyser. Så har kjøpt meg en OBD-II leser, men finner ingen feil på airbaggen. Finner en feil pa lambdasonden i eksosen, men ingen på airbagen. Det er en ELM leser jeg har kjøpt. http://www.mamut.net/bildiagnose/subdet28.htm Genererer ikke bilen kode på airbag systemet, eller må jeg ha volvo diagnoseprogram for å lese di? Noen som hvet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 På den burgunderrøde S40`n min måtte jeg til Volvo for å få fjerna den, for de hadde ikke riktig diagnosegreier på Mekonomen husker jeg, når jeg skulle slukke lampa.. Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Core2duo Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Dyre greier det eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 300,- ell noe rundt der. Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg