dynaBel Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Er like før jeg signerer kontrakt på en splitter ny facelift mazda 6 sport 2.2 diesel. jobber i nordsjøen og tjener godt. skal jeg kjøpe eller skal jeg la være? Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Tja... 40000kr i tap av verdi ca, bare du har signert kjøpekontrakten... Også omreg på flerfoldige titusener... NEI, ikke f... om jeg ville kjøpt helt ny bil i hvertfall! ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Hvis du er så usikker at du må spør på et forum, så hadde jeg latt vær! ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Har du råd, ja, du har garantier, heller det enn en som ikke har garanti om det skal være noenlunde nytt. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Hvis du vil så gjør det, men om 5år da du skal selge den så får du bare halvparten igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Nybilkjøp taper man på uansett. Mye bedre å vente i et halvt år og kjøpe bilen da. Med en gang du signerer kontrakten taper du rett å slett penger. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg