solve92 Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Hei. Har en Toyota Camry 2.0 XLI 1987. Jeg lurer på hva som er standard farge på remote kabelen til anlegg på denne bilen, har en VDO Ayton 1327 spiller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice89 Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Pin-What It Is In Dash Wire--Color------------------------Equivalent Wire Color A---Right Front Speaker (+)--Green-----------------------Gray B---Left Front Speaker (+)---Pink--------------------------White C---+12 Volt Ignition Wire---Gray--------------------------Red D---+12 Volt Battery Wire----Blue w/ Yellow Stripe--Yellow E---Right Front Speaker (-)--Blue-------------------------Gray w/ Black Stripe F---Left Front Speaker (-)---Purple------------------------White w/ Black Stripe G---Ground Wire--------------Black-------------------------Black H---Power Antenna Wire 1----------------------------------Blue (join wires 1 & 2 I---Power Antenna Wire 2----------------------------------together to this blue wire) J---Do Not Use K---Right Rear Speaker (+)---Red---------------------------Purple L---Left Rear Speaker (+)----Black-------------------------Green M---Right Rear Speaker (-)---White-------------------------Purple w/ Black Stripe N---Do Not Use O---Do Not Use P---Left Rear Speaker (-)----Yellow-------------------------Green w/ Black Stripe normalt legger man bare opp en ny(blå) ledning bak til forsterker selv Siter 1991 bmw e34 520i 1987 toyota camry 2.0 xli = vraka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Pin-What It Is In Dash Wire--Color------------------------Equivalent Wire ColorA---Right Front Speaker (+)--Green-----------------------Gray B---Left Front Speaker (+)---Pink--------------------------White C---+12 Volt Ignition Wire---Gray--------------------------Red D---+12 Volt Battery Wire----Blue w/ Yellow Stripe--Yellow E---Right Front Speaker (-)--Blue-------------------------Gray w/ Black Stripe F---Left Front Speaker (-)---Purple------------------------White w/ Black Stripe G---Ground Wire--------------Black-------------------------Black H---Power Antenna Wire 1----------------------------------Blue (join wires 1 & 2 I---Power Antenna Wire 2----------------------------------together to this blue wire) J---Do Not Use K---Right Rear Speaker (+)---Red---------------------------Purple L---Left Rear Speaker (+)----Black-------------------------Green M---Right Rear Speaker (-)---White-------------------------Purple w/ Black Stripe N---Do Not Use O---Do Not Use P---Left Rear Speaker (-)----Yellow-------------------------Green w/ Black Stripe normalt legger man bare opp en ny(blå) ledning bak til forsterker selv Hvor fant du ut dette? prøver å finne ut det samme til min yaris! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice89 Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Hvor fant du ut dette? prøver å finne ut det samme til min yaris! http://www.installdr.com/InstallYourself.html fant ikke til yaris, men tror det er ganske standard på fleste toyota modeller Siter 1991 bmw e34 520i 1987 toyota camry 2.0 xli = vraka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice89 Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 fant for 07 modell da http://www.modifiedlife.com/stereo-radio-wiring-diagram-2007-toyota-yaris/ 2007 Toyota Yaris Car Stereo Wiring Diagram Car Radio Battery Constant 12v+ Wire: Blue Car Radio Accessory Switched 12v+ Wire: Gray Car Radio Ground Wire: White/Black Car Radio Illumination Wire: Green Car Stereo Dimmer Wire: N/A Car Stereo Antenna Trigger Wire: Black Car Stereo Amp Trigger Wire: N/A Car Stereo Amplifier Location: N/A Car Audio Front Speakers Size: N/A Car Audio Front Speakers Location: N/A Left Front Speaker Positive Wire (+): Pink Left Front Speaker Negative Wire (-): Violet Right Front Speaker Positive Wire (+): Gray Right Front Speaker Negative Wire (-): Yellow Car Audio Rear Speakers Size: N/A Car Audio Rear Speakers Location: N/A Left Rear Speaker Positive Wire (+): Black Left Rear Speaker Negative Wire (-): Yellow Right Rear Speaker Positive Wire (+): Red Right Rear Speaker Negative Wire (-): White Siter 1991 bmw e34 520i 1987 toyota camry 2.0 xli = vraka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Skjønner ikke helt hvorfor du skal finne en original remote-ledning, da du sannsynligvis ikke får brukt denne til noe uansett. Hvis det i det hele tatt er noen. Det beste er å legge opp en ny ledning, f.eks 1,5mm^2, sammen med strømmen bakover. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tufte Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 noen som vet høytalerstørrelsene i camryen? har en 94mod xl stv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice89 Skrevet Mars 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2011 noen som vet høytalerstørrelsene i camryen? har en 94mod xl stv. 4,5 eller 5 tommer Siter 1991 bmw e34 520i 1987 toyota camry 2.0 xli = vraka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Jone Skrevet Mai 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2011 (endret) . Endret Mai 9, 2011 av Mats Jone Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Juni 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2011 Hei! Jeg har kjøpt meg en gammel 94 modell camry stv. som jeg må bytte radio i. Har koblet en del anlegg opp igjennom årene, men her kommer jeg til kort. Vanligvis på nyere spillere så går den ene kontakten til strøm og den andre til høytalere, men her er det noe rart. AC kutter ut hvis radio ikke er koblet til. Får ikke strøm på spiller ved å koble gul, rød og sort til tilsvarende på ny spiller. Har dere noen tips til hvordan jeg fikser dette selv? På min andre bil, en opel vectra, så fikk jeg kjøpt en spesialkontakt som gjorde at alt fungerte. Er det noe tilsvarende jeg kan gjøre her, eller burde jeg reise ned til Toyota i Sarpsborg og bestille en time der? Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg