goliathpower Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 hei har et spm som jeg lurer på. skal montere hovedlys fra en righthanddrive (gtr 34 lys) på en norsk bil. saken er jo at disse ikke er justert til venstrerattet slik vi har det. spørsmålet mitt er om det går ann å justere disse slik at de blir lovlige? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Nei. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Du kan teipe de lovlige, men det ser jo slettes ikke bra ut. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goliathpower Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 hvordan teiper man dem? trenger kun å være macgyver fix. med tanke på eu kontrollen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Du skal teipe/maskere etter noen riller i glasset, står ofte i noen instruksjonsbøker. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greddyspeed Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Og de skal være E-merket, noe jeg tviler sterkt på at disse er. Får jeg inn en bil med tape på lyktene for å f.eks rette på lysbildet ville jeg blidd veldig skeptisk og kontrollert de ekstra nøye, dvs se på merking osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Jeg tør ikke garantere at det vil bli godkjent ved en evt. kontroll hos SVV, men denne teipinga er noe man SKAL gjøre, når man kjører i land med motsatt kjøreretning. Du må huske på at det er mange flere merkinger som er godkjent for bruk i norge enn (E). Men fremdeles så er ikke disse lyktene godkjent til bilen, eller tyoegodkjent med bilen. Men finnes det noen som har godkjent R34 med hvite skilt? Hør md dem hva de har gjort med lyktene, R33 vet jeg noen har brukt innmat fra zx eller S14. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg