Mad_Maxx Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Hei, har fått forespørsel om jeg er interessert i en Olds 442 cab som har stått i en garasje i +\- 15-20 år. Den er i rimelig bra stand, men mangler bakaksling. Er litt div å gjøre og, har tross alt stått ei stund... Hva byr man på noe sånt? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mars 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2010 Hei, har fått forespørsel om jeg er interessert i en Olds 442 cab som har stått i en garasje i +\- 15-20 år. Den er i rimelig bra stand, men mangler bakaksling. Er litt div å gjøre og, har tross alt stått ei stund... Hva byr man på noe sånt? du titter ned i lommeboken å ser hvor mye det er og begynner laft... 40 lapper... Så tilslutt blir du sikkert enig med eier... Men prosjekter er ikke verdt mye, om du sammenligner med biler til salu som kan kjøres med en gang... Er alltid lurt å virkelig sette opp ett regnestykke på hva det koster å rstaurere , framfor å kjøpe kjørbar bil... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2010 Tror han selger ganske billig i følge en kompis av han... Så får se :) Har liksom vært en drømmebil ei stund, husker jeg pleide å sikle på den ved div. 17 mai og lignende tilstellninger, hehe Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg