Sindre1991 Skrevet Mars 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2010 eg har problemer med lys i speedometeret mitt, har sjekka både pærer og sikringer men eg finner ikkje feilen. nokon så har ein god måte å finne det ut på? håper på gode svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2010 For det første, har du sjekka sikringene i den lille boksen ved batteriet? Der skal det være en 10A merket TAIL, hvis denne ryker blir det mørkt i dashen. Hvis ikke, har du dimmer på instrumentlyset? Koble sammen de to ledningene inn på dimmeren, lyser det da, så er dimmer defekt. Denne dimmeren blir også kalt rheostat. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Mars 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2010 Hadde samme feil og sjekka sikringer og lyspærer... Var bare "Dimmeren" Strømmen går igjennom den og om kontakten er av der virker ikke lyset Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg