Beinet1 Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 Hei, Sliter litt med passaten min. Dette er en -98 modell med 1.8 liters ADR motor gått 264000km. Jeg har merket over en lang periode at bensinforbruket har øket gradvis og den bruker nå 0,1-0,2 liter mer på mila enn den burde. Ingen feilmeldinger å finne med VAG com. Jeg hadde bilen inne til diagnose og de fant ingen åpenbare feil, men merket at bilen var litt dau. Jeg ble rådet til å prøve å bytte LMM for å se om det kunne gjøre nytten. Jeg gjorde så. Bestilte en på Ebay og monterte på plass ikveld. Bilen virker kjappere men turtallet dropper nesten til 0 når jeg slipper gassen. Den nøler også litt når jeg gir på. Forbruker har jeg ennå ikke fått testet. Kan den nye LMM være deffekt eller kan det være noe annet i systemet som lider? Fortsatt ingen feilmeldinger. Har dere noen gåde råd? Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg