Gjest lundoz Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 Hei! Skal ettermontere et TTS ratt med multi/dsg i min nye audi a3 2010 s-tronic. Bilen kom med et ikke multifunksjonsratt som dette: Rattet jeg har fått i posten ser slik ut: Satser på at dette skal passe perfekt da det ser ut til å følge med alle ledninger etc. Den gule kontakten dere ser på bildet. Kommer til å lage en liten bruksanvisning på dette så flere kan gjøre dette selv. Snakket med Møller som sier at garantien på bilen ikke vil bli borte men hvis det skjer noen med rattet så dekkes ikke dette. De tar også 2500 kr for å montere dette så lenge rattet passer. 1200 kr for kun koding med vagcom. Hvis det er noen som har gjort dette før eller som kan komme med tips så setter jeg stor pris på dette :) Så lenge ratt og airbag blir skrudd fast riktig så har jeg ihvertfall et ratt som fungerer.:m'm: Går det rett vest så får Møller ta jobben hvis ikke jeg klarer dette selv. :m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lundoz Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Da er rattet installert. Dette var en lett prosess som tok ca 15 min. Dette er ihvertfall noe som gir bilen et helt new look! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycandy92 Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Det så 100 ganger råere ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pederaaas Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Hva er det det står nederst på kjørecomputeren din? Hos meg Står det "P R N D S [gir]", mens hos deg ser det ut som at det står en bokstav og et symbol? Jeg har riktignok en 2009-modell, så det er mulig det er forskjeller. Forøvrig har jeg samme ratt som deg og er storfornøyd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lundoz Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Hos meg står det D 1-7, M 1-7 (ved rattgiring) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg