Pitbull-Terje Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 Har fått kjøpt meg en Opel astra 94-mod 1,6 ltr. 8 vent. Lurer på om noen kan svare meg på dette?.... Dynamo-lampa og airbag-lampa fyrer samtidig når bilen får litt turtall, og de forsvinner ikke før den går på tomgang igjen. Noen som har peil?? Spørsmål til... Vet ikke når reg. reim er byttet, så tenkte sette den på verksted å få gjort det, er det lurt å ta med seg topp-pakningen i samme slengen? Hørt det er en Opel-svakhet?? Har ikke sjekket pris enda, men noen som vet sånn ca priser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitbull-Terje Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Motor/dynamolampe+airbaglampe = Dynamo som overlader1!! Bytta og alt ble bra igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TC4EE1 Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Kjøpte du en astra med grønn stripe eller? Siter : 94 Opel Omega 2.0i GL : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitbull-Terje Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 ja.stemmer det. Byttet dynamo+ reim, bensinslanger,olje-luft og bensinfilter+ skiver foran+klosser,strammet brekk, ny utetemp-måler, fiksa parklys,oljerens, oljebytte, byttet frostvæske,lagt opp ny antennekabel,montert ny antenne+ regreim bytte til mandag, så nå begynner det virkelig å bli bil!! Den går som ei kule!... og best av alt... kjerringa er storfornøyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TC4EE1 Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 D var det jeg trodde, så vidt jeg husker så var det kun Young-modellen som ble levert med 1,6 8v i 94 dvs. den med grønn stripe. Har det samme selv bare at det er TD Siter : 94 Opel Omega 2.0i GL : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitbull-Terje Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 bra bil da!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg