Kebab-loffer Skrevet Februar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 Hei. Jeg har en far som sliter med ladespenningen på sin HiAce 2,4td, 1997. På tomgang ligger ladespenningen over batteriene på 12V På ca. 3000RPM ligger spenninga på 13,6V Jeg har lett litt på nett etter info om dette problemet, men til lite hell. Det ser ut til at han har en Denso, tror dette er gamle NipponDenso. Her er det vel ikke like enkelt som på Bosch med tanke på bytte av børster? Må man demontere og lodde o.l., dersom man finner ny regulator? Takker for alle svar. Siter Kosebil: BMW 525d ///M-sport - 2007 Servicevogn: Toyota HiAce 2,4td - 1999 Borte vækk: Peugeot Partner 1,9D - 2001 Borte vækk: Audi A6 1,9 TDi avant - 1998 Borte vækk: VW Golf 1,8 - 1986 Borte vækk: VW Passat 1,9TDi - 1994 Borte vækk: BMW E30 325iX - 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 Jeg byttet børster på en corolla jeg hadde en gang, også NipponDenso dynamo. Dynamoen måtte splittes, og nye børster måtte loddes inn. Men det var absolutt ingen stor jobb, og det hjalp godt med haynes-manual. Men dette var med ekstern regulator, så det er nok litt annerledes på din. I verste fall må du bytte hele dynamoen. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg